One day in Oblivion

Halloj Hallo!

Igår var det måndag och början på en ny vecka, en vecka som inleddes med arbete 06.15 till 15.45 och därefter stor kok i kyckling och Wok-anda. Så nu har jag middag för minst 5 dagar.

Efter middag blev det dags att sluta cirkeln med Spelet Oblivion då jag bara hade 1½ timmas spelande kvar på Shivering Isles. Så nu har jag 1250 Gamerscore på Oblivion vilket är max. Så nu måste jag hitta ett nytt prjekt i väntan på Rock Band som släpps i slutet av Mars.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag fixat så Maria får sin dator, måste ringa igen dock för att klargöra för Dell att datorn skall skickas 110mil till annan ort om den inte kommer till mig innan ett vist datum. De kommer de nog inte gilla på Dell, But who care´s!? I´m the Buyer, I´ve GOT RIGHTS!!!!!


"I dont need to get a life, I´m a gamer, I got plenty of lives!!"

http://gamercard.xbox.com/Locktail.card


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0