Let it snow, let it snow!

Jaha, när man vaknade idag så mötes man av något vitt som log på marken..... SNÖ! (dum dum dum duuum! *skräck musik*)

Helgen som varit har varit helt wonderbhar! Min älskling kom hem i lördags och då blev det middag från Paprika. Senare på kvällen så skulle Moe hälsa på Maria och sedan var det utgång som stod på schemat. Jag själv åkte hem till mina päron i Sherwood skogen och där blev det lite vin och Shlager final, och som vanligt vann fel låt. Senare på kvällen blev det lite Xbox lirande med min bror, och sedan hoppade det upp den roliga lilla pop-upen "Locktail wants a Video chat" Det var Maria och Moa som hade skickat en video konversation inbjudan till mig och min bror. Senare på kvällen så drog jag och Erik och mötte upp damerna i stan där det blev Franks gatukök och sedan bar det hemmåt.

Söndagen bestod av endast slappning på högsta nivå = TV tittande så ögonen blir röda och fyrkantiga.

Ikväll blir det återkärt seende av Filip och Fredrik iform av 100 Höjdare, Amerika: Världens skönaste Land.

http://gamercard.xbox.com/Locktail.card

Kommentarer
Postat av: M

uppdatera! love you :)

2008-03-28 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0