Hipp Hipp HURRA!!

Idag fyller min syster 17år och det ska firas mod pompa och bestå!...eller inte riktigt då kanske. Ska träffas i familjen och ta oss on kopp kaffe och en bit tårta maybe. För närvarande är jag på arbete och fått en liten 10min lucka. Idag kom Joakim på besök på jobbet, när han lämnade en patient till oss. (Jocke jobbar på Ambulans transporter)

annars när jag är hemma så städar jag förfullt just nu, så det är skinande rent och fint när min älskling kommer hem på lördag. I måndags var det diskning, och allmän plockning som gällde, i tisdags var det att spendera tid i tvättstugan och dammtorka i hyllor och fönster brädden. På torsdag ska jag ta en omgång med toaletten och duschen. Och på fredag ska jag ta ett drag med Snabel Draken A.K.A. Dammsugaren. Nu låter det som jag har det jätte skitigt och smutsigt hemma, men så är det inte. Det är bara "vanligt" smutsigt, man kan ju inte och orkar inte ha det felfritt och blänkande rent 24/7.

Peace out all, and keep it real!!

http://gamercard.xbox.com/Locktail.card

Kommentarer
Postat av: maria

haha nu förväntar jag mig en ren lägenhet när du har städat så mycket. Ambitiöst! Ibland gör vi ansträngningar och städar här med.. ibland :). Du är duktig du. Kyssar i tusen, om 2 dar ses vi.

2008-03-13 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0