3 dagar ledigt!!.....GLÖM DET!!

Jaha, då hade man sett fram emot att vara ledig i 3 dagar innan man börjar en ny arbetsvecka på 6 dagar..... But NOoooooo!!

Ny patient = chans för övertid = I TAKE IT!! Så får skyllla mig själv, och inte klaga över att jag bara får 2 dagar ledigt.
jaja, 14 timmar övertid än så länge denna månaden är inte fy skam.

Igår var en ganska soft dag då jag fick hjälpa min älskling införskaffa en ny dator, då hennes nuvarande är sänd från Satan själv och gjort hennes tillvaro mer än trevlig den sista tiden. Så jag beställde en dator till mig i Göteborg, som sedan ska fara med Maria upp till Skellefteå i slutet av månaden. Sedan hämtades beställda gardiner och CD-skivor från posten. Mer den dagen gjordes det inte direkt.

När jag kommer hem idag från jobbet så blir det Oblivion för hela slanten.

http://gamercard.xbox.com/Locktail.card

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0