Update!

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, och jag ber om ursäkt för detta. Men det har inte hänt så mycket, eller jo, ja det har väl det. Och det är väl att jag har införskaffat Rainbow Six: Vegas 2 och blev Rank Elite efter kanppt 1 vecka, Hjälpt Mor och syster yster med att skaffa nya mobiler, samt att jag skaffade mig en ny själv, en Nokia N95-2 8 Gig. var samtidigt på besök på Paprika och mumsade Sallad.

Maria har fått sitt besked på sin tenta hon hade dagen innan hon anlände i Mars månad, och det blev ett mycket gott resultat.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, Jag arbetar på dagarna / Kvällarna och där imellan är jag hemma och antingen spelar Tv-Spel, små städar i lägenheten eller bara slappar. Inte lätt att umgås med kompisarna när nästan 95% av dem arbetar lika oregelbundet som en själv.

Men till helgen blir det allt att hitta på något produktivt, jocke ska komma under lördag eller söndag. sen får jag se vad Patrik och Jocke Nr:2 har för sig.

Peace out!

http://gamercard.xbox.com/Locktail.card


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0