Time to Rock...in a Band

Goddagens bloggen!

Idag har det varit en bra dag, relativt lungt på jobbet. Och sedan så har vi förträffligt skönt väder denna dag.

image8

För att köra en liten Re-cap på vad som hänt sedan sedan sist, så började det redan samma dag som mitt senaste inlägg. nämnligen i tisdags. när jag kom hem i tisdags och uppdaterat bloggen och pratat lite med Maria. Så ringde jobbet 5min efter jag och älsklingen pratat klart. De behövde en extra på natten, vilket jag gick med på att göra (easy money). Så det var bara att ta sitt pick och pack och bege sig till jobbet klockan 20.00. Arbetet flöt på och det gick bra. När jag kom hem vid 08-tiden så var det bums i säng. Man är ju lite trött efter att varit vaken i 25 timmar ungefär och arbetat ca 10 av dem.

När jag gick upp ur sängen vid 14 (och nästan tvingat mig själv att sova, då jag vaknade första gången runt tio tiden pick som en lärka) Så var det slappning på högsta nivå som gällde.

På torsdagen var det att spendera tid i tvättstugan och dammsuga lägenheten. Senare på dagen begav jag mig till stan för att handla den sista ingrediensen till Marias present. Tog mig också en trip i Nordstan, där jag möttes av en glad överraskning. Dreamhack var på besök och de hade med sig ett USA inporterat Rock Band som man fick testa. Jag Kollade in det lite, då jag inte hade tid att testa det för kön var lång och Jocke skulle komma på besök.

image9

Väl hemma var det att surfa och Hypa lite GTA VI tillsammans med Jocke.

Idag efter jobbet så tog jag mig tid att besöka Dreamhacks Rock Band monter igen, och denna gången testade jag det efterlängtade liret. Kan bara säga en sak: FAAAN VA KUL!!! (det var 3 ord, men iaf) Detta var nog inte det smartaste draget, då jag nu längtar mer efter spelets Sverige Realese än tidigare. Men det stillade min hunger efter det lite iaf.

image11

Japaner är bara för sköna, haha!


Stay cool and keep it real!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0