Lördags kväll med Taco´s och Loco Roco

God morning, my minions! Muahahahaha!!! (Evil laugh).....Eller inte då :)

Igår var en trevlig dag då jag började dagen med lite COD4 och de nya Variety Maps som släpptes i fredags. Jag spenderade kanske en 3 timmar med att spela tillsammans med Rattatosk, Paffman, xXZeroFreakXx, Banan planta och Bloodyspoon. Vi gjorde bra ifrån oss och vann 80% av matcherna vi spelade, Favoriterna från de nya banorna är utan tvekan, Creek och Broadcast.

Vid kvart i fem tiden bar det av till Lidl för att köpa lite saker inför min, Jockes och Tinas Taco kväll. Jocke och Tina hade alla Taco ingredienser, så jag stod fär desserten. Som blev Chocklad Pudding och Frukt Cocktail. MUMS!!

När jag kom hem ringde Jocke att frågande om jag kunde se bort mot Hisingen, och det kan jag. Och jag gick och kollade. Det jag sog var ett väldigt stort tjockt rökmoln! Var någon brand eller olycka av någon sort, men jocke som åkte vägen om kunde inte komma tillräckligt nära och undersöka saken.


När väl Jocke och Tina anlänt så började vi lite smått med maten, Jocke hade med sig sitt nyinköpta PSP och ville testa lite spel som jag hade, Jocke ville även känna, klämma, lukta och smaka på min nya mobil, Nokia N95-2 8Gig.

Med denna lilla skönhet som har en 5mega pxl kamera, så kan jag uppdatera bloggen lite oftare känner jag. Då det alltid är roligare med lite bilder som förgyller sin Blogg.



Sen var det dags att äta, det smakade jätte gott, och det var roligt att ha lite sällskap under middagen. Är inte så roligt att äta frukost, lunch och middag ensam, som jag gör 90% av alla middagar. Men snart kommer min älskling hem och då blir det dinner for two! längtar!

Även Tina hittade ett spel till PSP hon blev helt såld på, Loco Roco.
Detta är ett helt underbart spel, kan se lite barnsligt ut. Men det är just enkelheten i spelet och de sköna detaljerna som gör detta spelet är ett MÅSTE för alla som äger en PSP.

Men nu är det söndag, och det står slappning på schemat. Så vi får se vad denna dagen har att bjuda på.

Later´s ya all!!

GamerTag

Kommentarer
Postat av: maria

snart slipper du äta själv så ofta! :) älskar dig

2008-04-06 @ 14:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0