Helgen som varit

Goddagens!

Helgen som har kommit och gott har varit ganska trevlig. Visst jag har jobbat fredag dagtur och kvälls tur både lördag och söndag. Så jag han med en del iaf i mitt sociala liv. Patrik, Jocke och Pekka har födelsedags-combo hemma hos Åatrik i lördags. Så jag åkte dit efter jobbet vid 21-tiden, och väl där blev det gamla traditionela spel som RISK, och sedan gick vi över till det elektroniska iform av, Wii och PS 3. På Wii blev det Mario & Sonic Olympics, Mario Kart, Super Smash Bros Brawl och på PS 3 fulade vi oss med PAIN, där det går ut på att skada sig själv så mycket som möjligt. ganska underhållande.

På morgenen på söndag var jag lite mör. Men steg upp och begav mig tillbaka till jobet som började kl 12.

image12

image13

Cheers!!!

Kommentarer
Postat av: maria

du får se fram emot din långa semester istället!! så länge kommer inte ens jag vara ledig i sommar, då hinner du sola i kapp! :) puss puss. ses om 2 dar

2008-04-21 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0