Back to School...

image6

Idag började jag skolan igen, på sätt och vis. Jag kom med i en Handledarutbildning som jag ansökt om via jobbet. Så idag började vi lätt med lite genomgång, diskutera i grupper om vad vi har för förväntningar, hur är man som handledare, vad ska man tänka på. Osv osv.

Deta var inte bara sitta ner och lyssna och prata i grupper, nej då nej då. Det bjöds även på fin fin lunch i resturang.

Här ser vi Ulf "uffe puffe" som gladeligen äter av den goda biffen med klyftpotatis och pepparrotssås.
image7

På väg hem så hämtade jag även upp mina tåg biljetter som ska ta mig den lilla vägen från Göteborg till Skellefteå i nästa vecka. Detta ser jag väldigt mycket framemot, då jag äntligen ska få träffa min älskling igen och fira hennes födelsedag med pompa och bestå.

Jag har även införskaffat de näst nista delarna till min lilla birthday present till min Maria. (Som för övrigt börjar på R och slutar på T, inte F :)

Axel´s R******** **T....... (nu kommer maria bli mer nyfiken, för varje stjärna är en bokstav som representrar hela arrangemanget....eller hur det nu stavas....

Peace out!!

Kommentarer
Postat av: maria

haha ja. och jag kommer inte komma på det heller. cred to you!

2008-04-15 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0